fredag 23 november 2012

Den kompakta tystnaden

På biblioteket (mitt genuint trevliga brödjobb) har tystnaden lagrats och blivit alldeles geléaktig och klibbig. Den trycker sig ner i mina öron. Och mitt medvetande svarar med musik, som jag inte kan sjunga och inte spela högt, trots att jag snart blir knäpp av det försynta surrandet från alla påslagna datorer och skrivare.

När jag kommer hem till illustrationsjobbet däremot, då blir det åka av.

Fram tills dess kan väl någon spela de här låtarna och dra upp volymen högt för mig?







Tillägg senare: Det fanns visst ingen bra version av Hands av Frida Hyvönen på youtube. Vilket ju inte jag kunde höra där på biblioteket, he. Iaf vill jag inte att den sången ska ligga i en crappy inspelning på min blogg, den är alldeles för bra för det. Så jag tar bort den video jag la upp innan. Kolla whatever streamingkanaler ni har för övrigt istället efter den, det är den så värd.

 Nu får ni Lady Gaga istället, när hon är helt storartad:

   
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar